Klubi ei ole tund ega kursus, vaid on osalustegevusele tuginev aktiivne õppevorm, koht sotsiaalseks suhtlemiseks ja tugivõrgustiku tekkeks, kus eesti keeles kümmeldes arendatakse keelt ning omandatakse teadmisi eesti kultuurist. Seega on keel vahend teadmiste omandamiseks eesti kultuurist.
Klubi tegevused hõlmavad:
Keele- ja kultuuriklubi metoodika põhineb Euroopa Sotsiaalfondist toetatud programmi „Keeleõppe arendamine 2011–2013“ raames keeleklubide tööks välja töötatud käsiraamatul „Eesti keele klubi käsiraamat“.
Iga klubi töö alguses lepitakse kokku klubi liikmetega kogu perioodi klubi tegevused hanke eesmärgi saavutamiseks, mis tulenevad töökavast, klubi liikmete eesti keele ja kultuuriruumis planeeritud osalustegevuste soovidest või avaliku ruumi sündmustest osavõtmisest ning arvestavad etteantud aja- ja inimressursiga. Klubi tegevus toetab ja innustab osalejaid peale klubitegevuse lõppemist jätkama vajadusel keeleõppega ka iseseisvalt.
Klubis kasutatakse aktiivõppe meetodeid ja tegevusi väikestes rühmaded. Õppijad osalevad aktiivselt õppeprotsessis, mis aitab neil õpitavat mõtestada ja seostada omandatud teadmisi tegelikkusega. Aktiivõppe korral on tegemist protsessiga, mis aitab õppijatel õpitavat mõtestada ja seostada omandatud teadmisi tegelikkusega. See võib toimuda nii individuaalselt, paaristöö või rühmatöö meetodite abil. Klubi eestvedaja kasutab ajurünnakut ja teisi tegevusi, mis soodustavad vestlust ja asetavad klubi liikmed situatsiooni, kus nad on motiveeritud rääkima, kuulama, kaasa mõtlema ja kirjutama. Rõhuasetus on siin kolmel valdkonnal: füüsilisele aktiivsusel, visualiseerimisel ja kujutlusvõimel ning emotsionaalsel atmosfääril. Kõike seda aitab luua õppekäikude, filmide, kuuldemängude, pildimaterjali, jutustuste ja muusika kasutamine õppetegevutes. Selleks luuakse rikkalik õpikeskkond nii klassis kui ka klassiväliste tegevuste ehk õppekäikude näol.
Kultuuriõppes saavad osaleda kõik, kes vastavad järgmistele tingimustele:
2025/2026 perioodil toimuvad kultuuriõppe kohtumised:
Kultuuriõppe projektidesse saab registreerida Integratsiooni Sihtasutuse veebilehel iseteeninduses.
Vajalik B1-, B2- või C1-taseme tunnistus.
TÖÖVÕTULEPING NR 6.2-4/2025/89-1, OSA 3 Tallinn
projekt nr 2021-2027.4.07.23-0006
„Eesti keele õpet toetavad tegevused ja kodanikuõpe“
alategevus 3.4.4.4 "Erinevate kultuuri- ja vaba aja tegevuste pakkumine eesti keele õppe toetamiseks ning praktiseerimiseks"
ImmiSchool korraldas Tallinnas eesti keele õppe ja praktiseerimist toetavaid kultuuri- ja vaba aja tegevusi eesti keelt ebapiisavalt valdavale eri keele- ja kultuuritaustaga inimestele, kes olid uussisserändajad, tagasipöördujad ja Eesti kodanikud.






















TÖÖVÕTULEPING NR 6.2-4/2023/103-1, RH 265486
„Eesti keele ja kultuuri tundmise klubid“
riigihanke osa 9 -Paldiski
ESF+ projekti nr 2021-2027.
TÖÖVÕTULEPING NR 6.2-4/2023/102-1, RH 265486
„Eesti keele ja kultuuri tundmise klubid“
riigihanke osa 7 - Tallinna Põhja-Tallinna, Kesklinna või Kristiine linnaosa
ESF+ projekti nr 2021-2027.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
TÖÖVÕTULEPING NR 5-4.1/2023/30-1 - nr 258632
„Eesti keele kursused ja kultuuriõpe Lääne-Harju vallas“
viitenumber 2586324.07.23-0006
„Eesti keele õpet toetavad tegevused ja kodanikuõpe“;
Õppekäik Laulasmaal Arvo Pärdi keskuses.
Pakri saarte ajaloo, looduse ja vaatamisväärsustega tutvumine.
Külastame